Πολυδιαχείριση
ΑΡΧΗ Ο Σωστός Διαχειριστής Συχνές Ερωτήσεις Συμβουλές Επικοινωνία
 


Πως να επιλέξετε τον σωστό διαχειριστή για το κτήριό σας

Συγκρίνετε την Πολυδιαχείριση με κάθε πιθανό ανταγωνιστή:

  • Αναλυτικός λογαριασμός:


  • Αναγράφονται οι μετρήσεις (Ύδρευση-θέρμανση κ.λ.π.);
    Είναι εύκολα κατανοητός;
    Υποστηρίζεται κάθε λογαριασμός από τα ανάλογα παραστατικά;

  • Ευέλικτη είσπραξη:


  • Προσφέρονται εναλλακτικά σενάρια είσπραξης; Πόσα;
    Είναι πιθανή η εξυπηρέτηση κατά περίπτωση;
    Υπάρχει οργάνωση, ή είναι μόνο υποσχέσεις;

  • Οργανωμένο κέντρο εξυπηρέτησης:


  • Καταχωρούνται οι κλήσης για εξυπηρέτηση;
    Μπορούν ανά πάσα στιγμή να σας ενημερώσουν για μια εργασία: Πώς;
    Μπορείτε να ενημερωθείτε ακόμα και για παλαιότερες εργασίες;
    Τηρείται οργανωμένο αρχείο για τις τεχνικές εργασίες;
    Τι μηχανοργάνωση υπάρχει για τα παραπάνω;

  • Τακτικός οργανωμένος έλεγχος:


  • Γίνεται έλεγχος στο κτήριο από τεχνικό προσωπικό;
    Περιλαμβάνεται στην τιμή, ή χρεώνεται έξτρα;

  • Τακτική πληροφόρηση του ιδιοκτήτη:


  • Αν η ιδιοκτησία (γραφείο ή διαμέρισμα) ενοικιάζεται είναι σημαντικό να υπάρχει ενημέρωση του ιδιοκτήτη για οφειλές του ενοικιαστή του, έκτακτες δαπάνες κ.λ.π.

  • Σημασία στην λεπτομέρεια.


  • Δώστε σημασία στις λεπτομέρειες: Διαφημιστικό υλικό, παρουσιάσεις, έντυπα, εμφάνιση του προσωπικού και των γραφείων. Μια επιχείρηση που είναι καλή στα μικρά πράγματα, είναι πιο πιο πιθανό να είναι καλή και στα μεγάλα.

  • Ποιοι είναι οι πελάτες του;


  • Ρωτήστε φίλους γνωστούς κ.λ.π. Είναι γνωστή εταιρεία;
    Υπάρχει εξειδίκευση στην εξυπηρέτηση πελατών σαν και σας ή είναι το πελατολόγιο τυχαίο;

  • Τιμή


  • Συνεκτιμήστε την τιμή με τα παραπάνω.

 

Κορυφή

 

Copyright ©2013 Πολυδιαχείριση - All rights reserved