![]() |
|
|||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
|
![]() |
|||||||||||||
Συγκρίνετε την Πολυδιαχείριση με κάθε πιθανό ανταγωνιστή:
Αναγράφονται οι μετρήσεις (Ύδρευση-θέρμανση κ.λ.π.); Είναι εύκολα κατανοητός; Υποστηρίζεται κάθε λογαριασμός από τα ανάλογα παραστατικά; Προσφέρονται εναλλακτικά σενάρια είσπραξης; Πόσα; Είναι πιθανή η εξυπηρέτηση κατά περίπτωση; Υπάρχει οργάνωση, ή είναι μόνο υποσχέσεις; Καταχωρούνται οι κλήσης για εξυπηρέτηση; Μπορούν ανά πάσα στιγμή να σας ενημερώσουν για μια εργασία: Πώς; Μπορείτε να ενημερωθείτε ακόμα και για παλαιότερες εργασίες; Τηρείται οργανωμένο αρχείο για τις τεχνικές εργασίες; Τι μηχανοργάνωση υπάρχει για τα παραπάνω; Γίνεται έλεγχος στο κτήριο από τεχνικό προσωπικό; Περιλαμβάνεται στην τιμή, ή χρεώνεται έξτρα; Αν η ιδιοκτησία (γραφείο ή διαμέρισμα) ενοικιάζεται είναι σημαντικό να υπάρχει ενημέρωση του ιδιοκτήτη για οφειλές του ενοικιαστή του, έκτακτες δαπάνες κ.λ.π. Δώστε σημασία στις λεπτομέρειες: Διαφημιστικό υλικό, παρουσιάσεις, έντυπα, εμφάνιση του προσωπικού και των γραφείων. Μια επιχείρηση που είναι καλή στα μικρά πράγματα, είναι πιο πιο πιθανό να είναι καλή και στα μεγάλα. Ρωτήστε φίλους γνωστούς κ.λ.π. Είναι γνωστή εταιρεία; Υπάρχει εξειδίκευση στην εξυπηρέτηση πελατών σαν και σας ή είναι το πελατολόγιο τυχαίο; Συνεκτιμήστε την τιμή με τα παραπάνω.
Copyright ©2013
Πολυδιαχείριση - All rights reserved |
||||||||||||||
![]() |
|